çekik gözlülerden..

Geçen gün burada;) takıldım kaldım..herkes burdaki ayakkabıları gittigidiyor.com dan biliyor.. ancak ayakkabıların hiçbiri bana göre olmadığından ben kendimi çantalara adadım.. kaç saat kaldım bu sitede bilmiyorum ama 87 sayfalık çanta koleksiyonun tamamına baktım.. seçimler yaptım.. dedim ben bunları alıcam.. aşağıda görülen bütün çantaları sepete attım =) bir de bu indirgenmiş hali =D çantalar uygun bence 4.75$ e de var ama genelde 9.75 ile 10.25 fiyatlarda..çok büyük çantalara ise 24$ üstü fiyatlar verilmiş..benim bu beğendiklerimin hepsi ucuz, bakındım. gördüğüm kadarıyla bir deneme postasıda var 100$ geçmeyecek kadar çanta ve ayakkabı alıyorsunuz ve tek seferlik 10$ ekstra ücret veriyorsunuz..tabii vergisi falan onları bilemem çünkü internetten alışveriş yapmaya cesaret edemeyenlerdenim( gittigidiyor.com hariç)





çantaların içi de çok şeker =)


kızın tulumuna da dikkat çekmek istiyorum..

tarzları da çok şeker, hatta belkide çantalar ondan bu kadar güzel görünüyor, kim bilir?
ama işte bu benim tarzım ve bu kızdaki ayakkabının numarası olsun çok isterdim..

LV çakması ama benim hoşuma gitti birde çok güzel yeşili var fakat o kalmamış..


bu tarzda benimkine yakın, bu çantayo çok güzel kombine etmişler kıyafetle..heart it!
bu portföy çok çok hoşuma gitti..

tabii resimdeki çantalar benim beğendiklerim dediğim gibi 87 sayfalık koleksiyon var.. çok hoş çantalar var.. yalnız arada bu ne yaa dediğiniz çantalar olabilir. o da çançin çonların animasyona merakından geliyor şeker kız candy gibi giyinmeye bayılıyorlar..orada yaşlı amcalar bile anime hayranıymışş. oyuzden yadırgamayın =)

Unknown

1 yorum:

Bi dedi ki...

Lovely Shoes'u hiç hiç tavsiye etmiyorum. Direkt sitesinden değil de, ürünlerini satan bir gittigidiyor satıcısından bir bot aldım. Daha evde denerken tabanı açıldı; inanamadım! Ürin yurtdışından geldiği için iade de kabul etmiyorlar tabii. Ayakkabıcı tabanı yapıştırdı ama ürün çok kalitesiz oldugundan dikkatli giymem gerektigini söyledi. Velhasıl, hiç memnun kalmadım. Benim yaptığım hatayı yapmayın sakın.