elma cipsi


elması ile anılan (tabi gül de var ama konu gül değil ) Isparta da tarım fuarında elma cipsi tanıtılmış.. bildiğin elmayı çıtır çıtır cips yapmışlar.. ince ince doğrayıp hijyenik koşullarda kurutuyorlarmış.. ben biraz baktım bu meksika mutfağına ait bir aparat, hatta yurt dışında paketlerde -ananaslısı bile var,bayılırım ananasa =) -satılıyor..ama bizimkiler yeni çıkarmışlar piyasaya.. hayırlı olsun... açıkçası ben merak ettim.. city farm organik elma cipsi diye bir ürün var o da değil ama bu.. şekli falan farklı bizimkilerin ;)

hatta evde denemek isteyenler için; tarif

Unknown

2 yorum:

Adsız dedi ki...

city farm'ın ürününüde aynı firma üretiyor.....

Unknown dedi ki...

yok ben bizimkilerden farklı dedim yurtdışıyla kıyaslamadım bizimkilerin şekli farklıydı televizyonda izledim de ben.. city farm ürününü türkiyede bulabiliriz diye de onu örnek gösterdim..