döndüm!



11 gün süre ile autoshow da çalıştım inanılmaz yorucu bir tempoydu .. fiziksel olarak ve tabiki manevi olarak çok zorlandık.. ancak son gun geldiğinde hepimiz bittiği için üzülüyorduk =o



fotoğraflar beni çeken profesyonellerden armağandır.. benim arabam 1928 model bir fiat dı.. dönemlerde 30 lar =) ve ben charleston kılıgında geziyorum =)

neyse dostalarım dönüşüm muhteşem olacak çünkü birde bu canavarı aldım =)



heran sizlerleyim.. =) http://twitter.com/girlshygirlguid beni unutmayın :D

Unknown

10 yorum:

plndrkn dedi ki...

bileydim o kızın sen olduğunu gelirdim yanına, kıyafetini çok beğenmiştim :)))
sizin oralarda çok vakit geçirdik, bu seneki autoshow'un en tatlı stantlarından biriydiniz :)

Unknown dedi ki...

teşekkür ederiz =) hep olumlu tepkiler aldık gerçekten insanlara nostalji yaşattık.. çok yorulduk ama olumlu oyrumlar herşeyi siliyor =)

Kürksever dedi ki...

İnanılmaz! Fotoğrafları görünce "herhalde Marion Cotillard'ın resimlerini koymuş" diye düşündüm. Çok güzel, çok yakışmış!

Telefonun da hayırlı olsun.

Unknown dedi ki...

Tesekkur ederim coskun :-)

Adsız dedi ki...

merhaba,elbisen cok şeker bir de gecen gün yeni sac kesiminin resmini gördüm cok begendim ben de öyle kestirmeyi düsünüyorum acaba nasıl tarif ettin o sac modelini, bir ismi var mıdır? Bir de kullanıslı mı yani fonsüz nasıl duruyor? acıkcası biraz tedirginim ama sana cok yakısmıs bende de fena durmayacagını düsünüyorum :) simdiden tesekkürler.

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

bende orada görev aldım.
hangi ajansa baglı calısıyosun.

Unknown dedi ki...

Adsiz, kuaforum bana hic bisey demeden kendi kesti ve boyadi. Istersen cengelkoye gel :-)
Kova kadini, arte organizasyonla calisiyorum. Yani bi iste onunla calistim ;-)

Unknown dedi ki...

Adsiz. Pardon yazmayi unutmusum kesum cok rahat eskiden guzel bukle olsun diye kendikendune kurusun diye iki saat bekliyordum simdi dustan sonra hazirlanmak 10 dk :-)

merve dedi ki...

Tesekkür ederim cevapların icin,ben de yazmayı unutmusum afedersin adım Merve:)Bugün kestirdim ben de saçımı böyle ama birazcık daha uzun seninkinden, dalgalı kullanıyorum cok rahat gercekten.Bu arada blogunu fırsat buldukca takip etmeye calısıyorum.Basarılarının devamını diliyorum. :)

Unknown dedi ki...

Mervecim gule gule kullan saclarini, uzun sactan cok kisaya gecmek zor oluyo alisinca kisaltirsin belki:-) iyi dileklerin icinde tesekkur ederim :-)