sülüüman!

diziyi izlememe konusunda inat etmiştim ancak hürremin konuşması beni benden alıyor =) çok egleniyorum izlerken ve bir de hatice ile ibrahim paşanın aşkı var tabii.. sanırım sevgilim uzakta oldugundan bu kadar duygusallaştım =)

neyse asıl konuya dönüyorum Hürrem in saç rengi;

ben bu rengi meryem e inanılmaz yakıştırıyorum. parlak buklelerle ve o ihtişamlı renkli kıyafetler içinde inanılmaz gözüküyor.

şimdilerde pek populermiş kadınlar arasında herkese yakışacagını düşünmüyorum en azından benim gibi esmer kara kaşlı kara gözlü hanımlara gitmez ama beyaz tenli ve renkli gözlü iseniz hiç durmayın derim.

Nevacolor 8.44 TARÇIN BAKIRI olarak satıyor bu rengi ya kuaforunuzden isteyin ya da kozmetik magazalarından 6 liralık fiyatıyla ürünü alıp deneyin.
eğer bakımlı saçlarınız varsa mükemmel gözüküyor..


üfff kıskandım galiba =/


Unknown

2 yorum:

Guz dedi ki...

gercekten cok guzel :) ozellikle kisa sac

Begooo dedi ki...

Bakımı çok zor be hayatım :( Neredeyse 2 haftada bir boyamak gerekiyor. Ben yıllarca bu rengi kullandım. Beyaz tenli ve renkli gözlüyüm biliyorsun. Güzel oldu, herkes çok yakıştırıyordu ama bir zaman oldu, artık boyatmaktan çıldırdım ve yeteeeeeeeer diyip simsiyah yaptım... Enteresandı. :))))

Begüm
http://www.pinkbubu.com