yeni T-box


ürünlerini hep içinden çıkan minik kullanma talimatları yüzünden sevdim =) ilk çıktıgında Türkiye için o kadar farklı bir fikirdi ki.. şimdi daha fazlasını yapabileceğini göstermek istiyor sanırım..yılda 20 koleksiyon çıkarıcaz diyorlar, umarım çıkarırlar çünkü görünen o ki çok başarılı ürünler olucak.. bizi yurtdışı online alışverisi yapma hırsından kurtaracak gibi duruyorlar.. ilk ürünlere bakalım..

baykuşlu elbise sürekli modcloth dan alıcam alıcam diye tuttturdugum elbiseyi unutturucak...

valla erkek ürünleri alıyorum zaten ama bu svite aşık oldum resmen. hatta bir sevgiliye bir bana almalı =)
kırmızı pantolon açlığı mı kapamaya çalışan bir firma daha =) süper!


evet! i love Bebek, Çengelköy, istinye, ortakoy ve Beylerbeyi

bence kesinlikle uğramalı yeni T-box a.. şimdilik marmaraForum, torium ve sapphire de. ama çoğalacagına eminim..

Unknown

2 yorum:

pelininstyle dedi ki...

hehe cok guzel seyler yapiyorlar hakikaten:) ben de cok seviyorum.
www.pelininstyle.com

Unknown dedi ki...

Ankara'da yok mu henüz bühühü