FNO da istinyepark da neler yaptım?


öncelikle o gün çok yorgun oldugumu sabah 6 da işe gittiğimi ve saatlerce topuklu üzerinde kaldıgımı söylemek isterim ki akşam neden relax bir kıyafetle partiye gittigimi anlatabileyim =)

istinyepark a gittiğimizde saat 6.30 a yakındı etkinlikler yavaş yavaş anons edilmeye başlamıştı =) biz gezerken ilk gözümüze çarpan avon standında talihsiz bir kaç hediye kuponu çeklişinden sonra parfüm ya da maskara kazanamayacagımızı anlayınca 'ben makyaj yaptırıcam' diyipp oturdum koltuga sevgilimde bekledi yavrum =*


gotik göz makyajımızdan sonra ordan şarap kadehi burdan şampanya ala ala dışarı çıktık =)

Enmoda standı biz de kesin hediye kazanırsınız diye bir kaç kurubiye tutuşturdu elimize.ama yok anacım biz şansı birbirimizi bularak harcamışız hakkımız tükemiş. içkilerimizi alıp oturduk enmoda nın standında aldık önümüze kutuyu bir milyon kurabiye yedik ama bulamadık FNO çantayı ve t-shirt ü.sonra iranlı bir grup geldi ve patır patır iki tişört iki çanta kazandılar =) gerçekten çok sevecen bir şekilde çantayı bana bağışlayıp imzaladıktan sonra biz diger aktivitelere dogru yol aldık..

Chloe gelin reklam yüzümüz olun dedi dayanamadık tabiki dedik =)


ancak sonra reklam çıktımızı alamadık çünkü iyi koordine olamamışlardı ve sırada 40 dk fazla beklememize ragmen başkaları ile ilgilendiklerinden biz de küstük gittik..

içerde ajda pekkan yok ozan dogulu ya anlat anlat bitmez aslında hangi birine gidecegimizi şaşırdık =) neyse kısacası ben inanılmaz eglendim hayatımda böyle partide görmedim..seneye yine istinyeparkda olacagım.

he bi de neden mi alışveirş yapmadıım? çünkü bir sürü poşetle inanılmaz kalabalık avm de gezinmek tam bir işkenceydi kadınlar için bizzat gördüm..

seneye görüşüz..

Unknown

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Reklam yüzü olarak sizi seçmelilerr :)
Çok tatlı görünüyorsunuzz :)

Unknown dedi ki...

muhteşem indirimler vardı ama gerçekten kalabalıktan bende hiç bir şey alamadım o sıraya girmek itişmek kakışmak falan :))

www.curcunam.net

Unknown dedi ki...

bir kere saçları daha kısaltsanda yakışır yakından gördüğüm için söylüyorum bebek gibi yüzün hepsi gider. İkincisi ne tatlı çiftsiniz siz öyle:)

Unknown dedi ki...

yaaa beni şımartıyorsunuuuz =) sevgilime yetiştiricem hemen yorumlara bak ne güzel şeyler yazıyor kızlar diye =)

NALAN HAZNEDAR dedi ki...

Reklam fotosuna bayıldm cok şekersiniz :))bencede alışverıs yapmaman isabet olmus :) kalabalıkta işkence