BÖöööğ.

selam, uzun zamandır buaralarda zaman geçiremiyorum. sınavlar ve iş yogunluğu tek zevkimi elimden aldı.
bloglarınız readerımda okunmayı bekliyor, mailler cevaplanmayı bekliyor, ben ise oylarınızı bekliyorum..

bilmem fark ettiniz mi (reader dan izleyenler görmemiş olabilir) Turkcell blog ödüllerine katıldım. Oylaması başladı ve 2 aralık da son bulacak. Sizler eger beni izlerken,okurken,öylesine fotograflara bakarken =), biraz mutlu oluyorsanız oy verirseniz ben de mutlu olucam..

Ben bu oylama sürecinde henüz kaplan kesilip oy toplama çalışmalarına başlayamadım =P anketlerde geriden geliyorum =P bu tür hırs gerektiren şeylerde pek iyi de sayılmam zaten. Neyse bu kadar gereksiz şey yazmamdan da anlamışsınızdır ne kadar gergin oldugumu =P

yarın son sınavıma giricem.. sonrasında yeni yazılarla görüşürüz.readitlaterım da birikenleri dökücem..

Unknown

2 yorum:

Unknown dedi ki...

3 oyumdan biri senin canımm zatenn bitti gittiii :))

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim =)