Gözde Tekin Lingerie

  
Marie Claire in güzel bir çalışmasından alınmış bu hoş karelerde bulunan iç açıcı ürünler Gözde Tekin e ait..
 İç çamaşırları konusunda her şeyden daha fazla ilgi gösterdiğimi artık biliyorsunuzdur..Nedense hep gözüm iç çamaşırı konusunda bir fark arayışında,sanırım ülkemizde uzun zamandır tek düzeliğe itilmişliğimizden olsa gerek..  
 
 Şimdiye kadar niçin gözümü memleketime hiç çevirmemişim de yaban ellerdeki şeylerle kendimi avutmuşum.. Gözde Tekin in ürettikleri kesinlikle şimdiye kadar gördüklerim arasında en iyilerden..
  
Ben artık kendisini sürekli takip edeceğim,size de aynısını tavsiye ederim bu yüzden aşağıdaki iletişim bilgisi lazım olabilir;

Facebook sayfası..

Unknown

5 yorum:

Beril Öke Gülen dedi ki...

hepsi birbirinden güzel, çok beğeniyorum..

Unknown dedi ki...

biliyor muydun önceden =) ben yeni tnaıştım keşke iki sene önce tanısaymışım =)

Grace Happy dedi ki...

bende cok begenıyorum tasarımlarını

Unknown dedi ki...

ceren im =) begenecegini tahmin etmiştim biliyor musun =)

Kürksever dedi ki...

Sondan bir önceki grup fotoğrafı çok güzel, çok cici ve de über intimate!