Huhu komşular ^..^

{Dockers men.ss.12 lansmanı bendeniz tweet atmakta}
 Merhaba, Sınavlarımı öyle ya da böyle atlattım.. Artık tatildeyim ve fark ettiğiniz üzere daha çok internetteyim.. Daha çok gezmecelerdeyim.. Artık hiç bir şeyi kaçırmamaya çalışıyorum bu süreçte beni takibe alın, yalnız bırakmayın derim ^.^


 Twitter da an itibari ile 8511 tweet atılmış durumda devamı da geliyor.. Takibe almak için tıklayınız..



 Sürekli paylaşımda bulunduğum diğer platform Instagram takibe almak için 'girlshygirlguid' yazınız..
Pinterest benim yıllardır aradıgım site.. Bilgisayarımda  senelerdir biriktirdigim şeyleri pinterest e koya koya bitiremedim.. yenileri de cabası.. Aradıgınızdan fazlası var ;) Takibe almak için tık tık
Unutmadan bu hafta bu harika bıyıklı cüzdanı HEDİYE ediyorum Neslisanatevi sponsorlugunda.. Hazır blogumun izleyicisi iken şansınızı deneyin burada  ;)


Bu ufak hatırlatmalardan sonra artık internet kazan biz kepçe karıştırabilirz ortalıgı ^.^




Unknown

3 yorum:

j.d. dedi ki...

Geri dönmene sevindim!! Umarım sınavlarının hepsi iyi geçmiştir canım :)

Esra dedi ki...

çok sevdim bu bıyıklı cüzdanı :))

Unknown dedi ki...

j.d., ben de sevindim =) rahat rahat tatil yapayım bir ya pofff

Esra, selam =) ozaman kampanyaya katılmanı tavsiye ederim =)