Yasemin Ondar Spring Summer 13

 Ne güzel bir sabah! Ve böylesine bir sabahın harika bir pazar gününe vesile olacağına eminim, çünkü bugün Anneler günü! Annelerin, ve anne adaylarını öpüyorum yanaklarından..


Şimdiii bir pazar günü ritüeline geldi sıra; Türk Tasarımcı! Bu hafta sizlere daha önce tanıştığımız bir ismi tekrar sunuyorum, çünkü istiyorum ki ondaki gelişimi değişimi siz de hissedin.
İlk koleksiyonunu burada yayınlamış, sizlere gelecek vaad ettiğini söylemiştim ve Pure Reflection koleksiyonu beklentinin bile üstünde..

Yasemin, son koleksiyonu ile gönlümü feth etti diyebilirim. Adem ve Havva'dan ilham alınarak hazırlanan koleksiyonda kullandığı renklere ve motiflere bayıldım. Ürünlerinin her biri sergilenmeli, uzun uzun seyretmeli..

 Yasemini hemen beğeniye alın derim, daha çook hayran kalacağız kendisine eminim.
Facebook + Twitter

Mutlu pazarlar,
 photo girlshygirlguidelogo.jpg

Unknown

Hiç yorum yok: