2016'dan Bana Kalanlar..


Vaov ne seneydi ama!
Oyunun en zor bölümünü oynar gibidiydik..

Halbuki ne hayallerle başlamıştık 2016'a güzel olacak dedik birbirimize harika bir yıl olacak, olmadı..

Ardı arkası kesilmeyen ölümler, patlamalar, isyanlar, kavgalar. Bir an oturup düşünmeye vaktimiz olmadı, bir an oturup dinlemedik birbirimizi.

Tamam genel konuşmayı bırakıyorum, bana dönelim: Sene başında ofisi kapamıştık, iyi mi yaptık kötü mü kestiremedik.. Tam işler güzelleşecek dedim bir şey oldu boşver güzelleşmesin dedim güzel bir şey oldu. Oyun ya öyle işte.

Artık ortağım yok artık Vesta da yok.. Umutlarımı park ettim resmen, kimsenin suçu değil tabi 3 sene boyunca hayallerime koşmamış olmam benim hatam, manipüle olmam benim hatam, kendime yeterince inanmamam benim hatam.

Bu yıl içerisinde kendime ayırdığım tam 60 günüm oldu.. Önce yerdim kendimi, sonra dışardan baktım kendime.. Egomu bir kenara bıraktım bir süre, eksiklerimi çıkardım ve bir yerlerden başladım.

Öğrendiğim 2 şey var:
1-Kimse benden daha değerli değil
2-Zaman en değerli

Doğal olarak bu değerli zamanı bu değerli benliğime ayırmaya karar verdim.. Toplumun sosyal zorunlulukları bittiğinde sadece ben varım, bana ayırdığım zaman.

Hee mutsuz muydum hayır değildim ama yanlış yoldaydım. Yanlış insanlarla yürüyüp yanlış kararlar alıyor, sadece görmek istediklerimi görüyor, yapmak istediklerimi yapıyordum. Hiç zorlamıyordum kendimi.
Ancak böyle büyüyemiyorsun, öğrenemiyorsun. Ben kendimi geliştirmeyi seçtim..

He ben yine aynı benim, ufak tefek farklılıklarla. Yani siz bakınca çok da farklı bir Gözde görmüyorsunuz..

2017 daha farklı olacak hissediyorum, geçen yıl çok ama çok fazla şey öğretti çünkü e artık aldığım dersleri kulak arkası yapacak yaşta da değilim.

Kendime söz veriyorum.. Zamanı iyi değerlendirecek ve mutlu olmak için elimden geleni yapacağım.

Unknown

Hiç yorum yok: