pazART


bu pazar sevgili ile beraber kahvaltı yapmak üzere cihangire gittik.. ama ben pazarı görünce çıldırdım =) ve kahvaltı için ayırdığımız zaman yalan oldu.. sürekli isteyip gidememiştim buraya bir türlü.. harika şeyler var.. ben kendime bu çöp (m) adam ı aldım.. üzerinde fark edilmiyor ama türk malı yazıyor.. çok hoşuma gitti.. artık herkes biliyordur gerçi bu çantaların özelliğini ama söylemeden edemeyeceğim. kağıtta yazdığı üzere ' çöp(m)adam hayatları boyunca hiç para kazanmamış kadınlara fırsat yaratmak amacıyla oluşturulmuş bir projedir.' kağıtta bir de çantayı yapan kişinin ismi yazıyor.. mutlu oluyor insan hem kadınlarımıza yardımcı olmuş hem çevremize saygı göstermiş hem de çok şeker bir çantanın sahibi oluyorsunuz =) ...neyse ilk standı atlattıktan sonra diğerleri geldi tabii.. dün markafonin tasarım gününde satışta olan bugga , fimo dan harika tablolar çıkarmış bir bayan.. inanılmaz tatlı ve zeki bir oğlu var ayrıca =) kendisine özel tasarım kukla yaptırmayı düşündüğüm idiotoys.. kurabiye canavar lı yüzük sözü veren oylum ve daha beğene beğene bi hal olduğum onca stand..


mutlaka uğranması gereken bir pazar.. görülmesi gereken tasarımlar..

Unknown

Hiç yorum yok: