redbull flugtag




[biraz geçti üzerinden ama anca attım fotoları bilgisayara..]
redbull flugtag çok eğlenceliydi seneye bende uçucaaaaaaaaaaam =) kararlıyım..

fotograf makinemi şarj etmeyi unuttuğumdan fotolar bu kadar =/ bendeniz sabahın köründe evden çıkıp kahvaltıda edelim diye tutturduğumda hava kara kara bulutlarla beraber süzülüyordu ondan cıbıl cıbıl giyinmek yerine böyle giyinmiş bulunmaktayım.. çok da pişmedim ama üzerimdeki ince olan trençkotumdu allahtan =P buarada gözlüğümü cihangirde bi eskiciden numaraları gözlük olarak aldım-sevgilim aldı,teşekkürler bebeğim=*-.. sonra gittim.. iyisinden cam taktırdım... ben beğendim.. sanırım güzel oldu hee??.. bir de şortumu gece yarın ne giyinsem diye düşünürken annemin dolabından giyinmediği bi kotu alıp kestim.. ucunuda katladım durdu valla =) iyi oldu gibi..

Unknown

Hiç yorum yok: