son karar?


aylardır saçlarımı kestirsem mi kestirmesem mi diye düşünüyorum.. inanın düşünmeyi bir an bile bırakmadım.. sürekli fikir değiştiriyorum.. en son kestirmeye karar vermiştim hatta iyi bir kuaför arıyordum.. ancak bu resmi görünce gene azgeçtim .. ya böyle olursam =(

(kendime not: burnum niye bu kadar büyük çıkmış??)
saçlarım fotoda görüldüğü üzere fena halde dalgalıdır. rengide böyle açıklı koyulu kahva fındık kabugu bilmemne kırıgı gibimsi bişey =) benim şuan yazıyı yazarken ki ruh halim 'zaten doğal saç moda işte yıkarsın çıkarsın ne güzel niye kasıyorsun kestircem diye' oldugundan ben en azından size şunu soracağım; bu saçları olsen ın saçı gibi
dursun diye nasıl bir ürünle desteklemeliyim? elektiriklenmeyi önlesin mesela en basitinden.. ben şimdilik avon un yeni çıkan lotus shield ini ısmarladım bakıcam duruma.. hatta burda da nasıl etki ettiiğini paylaşa bilirim.. neyse eğer öneriniz varsa çok sevinirim..
(kendime not 2: bugun ne çok konuştun öyle)

Unknown

5 yorum:

hellianthusannus dedi ki...

bence kestirme uzun saç hep en iyisidir:) kem ne güzel dalgalı saçın istediğin şekli verirsin.benim öyle bir lüksüm yok.maşa ,fön tutmuyo benim pırasa saç.

Guz dedi ki...

sakin kestirmee:( elektriklenme icin bende bir kac urun bakim yazarim sana.boyle o kadar guzeller ki:)

Unknown dedi ki...

aa sende aylar oldu:)

Unknown dedi ki...

hellianthusannus'a: =P ben de söylemesi ayıp hiç sevmiyorum düz saç... fön flanda çektirmem zaten hiç.. sadece böyle rihanna gibi değişik modellerle güzel oluyor bence..

life is fashion'a: bugun geldi avon ürünüm bakalım o bi kaç gün deneyeyim senin önerileri de bekliyorum tatlım ;)

Moda(e)rator'e: ikizler burcuyum..hiç karar veremem =)

Adsız dedi ki...

hiç düşünme kısalt bence saçlarını