oxxo

kendilerinden aldığım tek bir parça bile yoktur.. beğenmem. beğenmezdim.. bugun yanlışlıkla girdim içeriye.. bi kaç gözüme ilişen parça olunca noluyor yav dedim =) internette öylesine yazınca çok güzel hazırlanmış bir siteyle karşılaştım.. oluşturdukları kategoriler falan..ürüne yakından bakarken ayrıca hazırlanmış videodan nasıl durduguna da bakabilirsiniz.. seçtiğiniz ürünü netten ısmarlamak zorunda da değilsiniz siteden bir mağaza seçip ayırttırabiliyorsunuz da ayrıca.. yani kullanırmıyım bilmiyorum ama benim çok hoşuma gitti site.. en azından dolabıma bu deri görünümlü eteği alacağım kesin sadece 20 lira =P



Unknown

2 yorum:

Unknown dedi ki...

yazılar çok küçük birazdaha büyüsün yeni hali güzelleşiyor blogun:) ayrıca etek de cidden cokcok uygunmus

Unknown dedi ki...

sanırım şablon her bilgisyarda farklılık gösteriyor.. en azından daha belirgin bi font ayarlarım =)