makyaj mı?


öncelikle ben kesinlikle makyaj yapmayı bilmeyen birisiy(di)m.. bilmediğimden kendimi çirkinleştirdiğimi düşünüyordum ve hiç yapmıyordum makyaj.. iş icabı renk olsun diye bazen o da teyzemin falan aldığı allıklardan sürüyordum.. en son 17 yaşındaki kızın nasıl makyaj delisi oldugunu görünce oha ya yeter bari öğren dedim =) internette araştırdım araştırdım film icabı drakula makyajı yapmak dışında workshop bulamadım.. bilen varsa söylesin yani.. neyse dün markette bu DVD yi görünce kaptım.. bi kısmını izlediğim ve izlediğim kadarıyla bile biçok şey öğrendim.. tebrik ederim.. çok hoş bi çalışma olmuş.. daha iyisi olabilirdi ama neyse benim işimi görüyor =) ayrıca insanlar bu kadını niye sevmiyor anlamıyorum..




Unknown

2 yorum:

burcak erdogan dedi ki...

slm, işte bir öneri:)http://www.youtube.com/user/MichellePhan

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim.. sanırım şimdi de hangi ürünleri kullanmam gerek u yağlı cildime onu öğrenmeliyim..