öylece esti..


burda yayınladığım hiç bir şey istemeden olmuyor..sırf yazı yayınlamış olmak için değil yani.. o an ki moduma göre davranıyorum.. şimdi de içimden buraya benim hakkımda çok alakasız bilgiler vermek geldi =)

+ lisede iken hardcore-punk tarzındaydım.. hala hardcore gruplarına hayır demem winamp da mutlaka bulunur.

+ ismim Gözde..

+ giyinirken hep ilk olarak sağ ayağımı kullanırım.

+ kırtasiye gezmeye bayılırım bir kere de 3 saatimi harcadığımı biliyorum nezih'de.

+ dergileri hep bayilerden gidip almayı tercih ederim bu yuzden abone olmuyorum hiç bi dergiye..

+ vintage tutkunuyum ama yeni olan herşeye de hayranım.. ikisini iyi kombine ettiğimi düşünüyorum.

+ insanlarla iletişime geçmekten çekinmem.. 3 dk lığına bindiğim taksiden görüşürüz amcacım diye ayrıldığımı biliyorum =P

+ sigara kullanmam. alkole dayanıksızım ama severim.. favorim efes dark brown.

+ uzay bilimlerinde okurken part-time çalıştığım organizasyon sektörü hayalim oldu.. kopamadım.. bende yakın olsun diye tekrar sınava girip İÜ iktisatı kazandım..

+ Çengelköy de oturuyorum..

+ aşığım..

+ geceleri kedilerden korkarım..

+ her tarafı cam olan orman içinde bi evde yaşamak isterdim..

+ liste yaparım.. yani en ufak şeyleri bile listelerim.. ajandasız dağılıyorum..

+ ikizler burcuyum hem de gerçekten |^..^|

bunu mim gibi düşünüp kendileri hakkında yazmak isteyen arkadaşlar olursa açıkçası ben zevkle okumak isterim..

Unknown

3 yorum:

Guz dedi ki...

gozdecik cok cici olmus :)okurken nasil tansitigimiz hatirlatim :) neden ben diye sormustun bana :D:D

bende mi yapsam yaa,kararsiz kaldim :))

Unknown dedi ki...

mimledim seni ozman Life is fashion =) kendin hakkında 5 bilinmeyen söyle =)

Guz dedi ki...

:) ee hadi bakalim :)