biraz bilgi..

Buaralar olan bitenden bahsetmek istiyorum.(suan ders calismam gerekiyor ya isterim tabi) maddeler halinde yazmak en kolayi..
+ sevgilimi รถzlรผyorum, hem de her firsatta. Biran once gelsin artik su tezkere vakti.
+ calisiyorum. Son isimiz mini cooper ile gezip reklam yapmakti cok eglendik ekipcek :)
+ bรผtรผnlemelere giriyorum not ortalamam hic ic aรงฤฑcฤฑ degil. Sinav zamanlari beni netten uzak tutmak iรงin ne yapsaniz sevap.
+ sonunda google reader a nasil kolaylikla girecegimi buldum android de. Ve mutlu son hic bir yaziyi kacirmiyorum ;)
+ bos bos takilmayi ozlemiyorum sadece paylasmak istedigim cok sey birikti biraz zaman olsa yeter.
+ artik kendime uyan makyaji buldum, gercekten, bu is oldu galiba :)

Yakinda gรผzel paylaลŸฤฑmlarla gรถrรผลŸmek รผzere..

Unknown

4 yorum:

Adsฤฑz dedi ki...

eฤŸitim hayatฤฑnsa baลŸarฤฑlar dilerim sevgiler..

bloฤŸumada beklerim..

http://sutlugofret.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

teลŸekkรผr ederim =)

Unknown dedi ki...

az net,รงok aลŸk, รงok zaman = yรผksek notlar. pembesinden ben de istiyorum mini รงok hemde olmayacak hayal ama olsun iลŸte.

Unknown dedi ki...

:) nete evde girmesem sokakta giriyorum... Kurtariiin beni.. Ayrica mini nin sadece dฤฑลŸฤฑ gรผzel tatlim boลŸver sen picasso gibi aile arabasi bak artik :)