anneler günü..

organizasyonu sağlam yaptım bu sene =) tek sorun cumartesi yapmak zorunda kalmam =)onun dışında şartlar lehime işledi hep hava güzeldi, trafik iyiydi vs.

sabah erkenden kaldırdım hediyemi verdim hadi kalk gidiyoruz dedim =) çengelköyden motora bindim arnavutköy,A.hisarı, kanlıca, bebek ve son durak emirgan.

Meyyali de fevkalede özenle hazırlanmış açık büfeyi çok beğenerek güler yüzlü garsonlarının ikramlarıyla kahvaltımızı yaptık..

çok güzel bir yer Meyyali. Emirgan korusunun üstünde kalıyor.. çok tatlı bahçesi var. kuş sesleri ile kahvaltınızı yapıyorsunuz..



ardından hadi korudan inicez aşagı diyerekten soktum annemi içeri laleler solmuştu ama yinede çok güzel görünüyordu heryer..

bol bol fotograf çektik..

temiz hava fena çarptı, baş agrısı ile ayrıldk korudan =)

biraz deniz havası iyi gelir diyerek sahilde yürüdük..

sonrasında fotograflamayı unuttugumuz yerler var tabi =) ardından beşiktaşa geçildi ordan üsküdar-salacağa.. orda öğle yemeği yendi.. Annem çok mutlu oldugunu söylüyor.. onun mutlulugu benim mutlulugum..

umarım güzel bir anneler günü pazarı geçirirsiniz..

Unknown

Hiç yorum yok: