versace for me..



eveeeet =) elle dergisi sayesinde (yoksa beni blogger olarak çagıran yok canım =P ) versace for h&m in özel satış partisine katıldım..

gecenin tek şartı tek ürün alabiliyordu davetliler. gerçi gecenin sonunda ünlü simaları bir kaç elbise birden alırken gördüm ama artık yapıcak bir şey yok.ben oyunu kurallarına göre oynadım. ve oraya gitmeden gözüme kestirdiğim bu eteği aldım =) Gerçekten harika duruyor 17 kasımda aklınızda bulunsun.Artık benim de bir versace im var =)



partiye özel bir de h&m ürünlerinde %20 indirim vardı bu etek,boyfriend jeans,harika pembe kazak,sıradan tayt, sıradan askılı,küpe ve yeşil bileklik gecenin diğer ganimetleri oldu..

ben 17 kasım sabahı yeniden gideceğim bir şey alır mıyım? Sanmıyorum ama.. =P

Unknown

8 yorum:

SvGLove dedi ki...

Pek sempatik anlatmissin;)
Merak ediyorum, bakalim nasil kombinlenecek bu cici, afili etek;)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

gule gule kullan cnm.
belirli blogları cagırıyorlar zatn hep.
iyi olmus.
wintage olarak torunlarına göstercek bi versace var artık senınde.
bileklik yok ankara da yeni gelir umarım.
boy friend jeans ben de almak istiyorum.
güle güle kullan hepsini

Unknown dedi ki...

hiii =) yorumları görünce nedense bu sefer iki kat mutlu oldum =)

öncelikle;SvGLove; etek evdekilere kombinlendi bile =) hatta annem en son hadi bişey gelicek başına çıkar dedi =)

KOVA KADINIYIM BEN;beni çağırmamak da haklılar ama ne twit atabildim ne hemen fotograf paylaşabildim,ünlü bloggerlar bunu artık görev olarak yapıyorlar..
bilekliği ben de bir tek sapphire magazasında görünce aldım. belli olmuş mu bilmiyorum geçen sezon pronze nin koleksiyonunda olanlardan.Son olarak jean in fiyatı 40 tl idi kaçırma derim hemde organic.iyi dilekler içimn öptüm çok =)

Elif UYSAL dedi ki...

:)))))))) Ankara mağduru olarak yorum bile yapmıyorum:) Çok kıskandım çoookk:) Eteğe bayıldım bu arada, benim de favori bir elbisem var gözüme kestirdiğim bakalım benim olabilecek mi:))

ozlemce-lik dedi ki...

bu etekten bulamadim ben :((( zaten begendigim bir cok seyide bulamadim o da ayri:)

Unknown dedi ki...

güle gule kullan canım:)

Unknown dedi ki...

Keyifle kullan ve kendi bloguna da koyuver bir zahmet kombini:)

Unknown dedi ki...

çok teşekkür ederim iyi dilekleree =)
mod, yakında bi kombin koymak istiyorum..