The Loli Shop

Her aldıgınız şeyin size özel olmasını istediginiz şu zamanlarda yediginiz şeker niye size özel olmasın ? Adınızın yazdığı nefis limonlu bir şeker sizi çok mutlu etmez mi? Beni eder ^.^ The loli shop u önce tv de gördüm, ağzım sulana sulana izledim tabii.. Sonda 'bebek şenliği'nde karşıma çıktılar.. nefis şekerlerini tatma fırsatı buldugum için çok mutlu oldum..
 Bu yüzden sizinle paylaşmak benim için bir zorunluluktu artık.. Tahmin edersiniz ki yapabildikleri yukarıdaki fotograflarla sınırlı değil bu yüzden daha fazlasını görmeniz gerekiyor..Çünkü The Loli Shop başımıza gelen en güzel şey..
Web sitesi + Facebook sayfası + Twitter hesabı

  Şeker şeker şeker ♥

Unknown

2 yorum:

! the Fleurs dedi ki...

Ne tatli sekerler bunlar :)) Hediye etmek icin harika!

Bende benim Bloguma beklerim :)
Sevgiler
Seda

http://bouquet-defleurs.blogspot.de/

Unknown dedi ki...

Değil mi? =) bir de tadını bilsen =D