Bentekim Davetiye


 Eveeeet, bu pazar Türk Tasarımcı Pazarının gözü gönlü açıldı. İki güzel bayanın tasarımı olan bu marka ve ürünlerine ben gerçekten bittim!
 Neydi Allah aşkına kuzum o beyaz simli davetiyeler, en fazla zarfa bir çerçeve yaptı matbaacı Hüseyin. Ama bu başka adından belli 'Bentekim'.
Butik düğün olayı benim için bir saplantı biliyorsunuz. Mutlaka o işe el atacagım ve attıgımda da gideceğim adreslerden biri Bentekim olacak, anladım.

Neyse kısaca siz hikayenizi anlatıyorsunuz, onlar ise size özel harika tasarımları ile karşınıza çıkıyorlar.
'Bentekim' i daha yakından tanımak ve iletişime geçmek isterseniz sosyal mecraları: web sitesi + facebook

Buarada logolarımız da benzermiş ^.^
 photo girlshygirlguidelogo.jpg

Unknown

3 yorum:

Elidaa dedi ki...

Süper bir fikir ..banada simli,püsküllü davetiyelerden fenalık gelmiş durumda ..bentekim i aklımın bir köşesine yazdım paylaşım için teşekkürler :)

Enda dedi ki...

harikaymış bebeğim, noted !

xoxo,
Enda,
http://detailsbyenda.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Begendiğinize sevindim kızlar =)