Loafer Çılgınlığı






Yazdan bize kalan hoş bir trend var: Loafer Ayakkabılar!
Senelerdir dolaplarımızda olmasına rağmen tam da bu yıl gereken değeri dörmeye başladılar.. Tam da bu yıl olması gerektiği gibi kombinleniyorlar..

Nasıl abarttım belli değil :) Tamam ama çok seviyorum ne yapayım, onlar benim tramvam..

Hatırlıyorum lisedeyken bi bende yoktu herkes baharda bu ayakkabılarını giyerdi diz altı çoraplarıyla.. Ben ozaman gizliden gizliye beğeniyor ama bir türlü yakıştıramıyordum kendime şimdi ise 5 çift falan var sanırım :) Neyse siz baharı beklemeyin bence, giyin.. Biz ki stil için ne bedenler üşüttük değil mi? Neleri göze aldık :)

Özellikle boyfriend jean'ler ile yakıştırıyorum ben ama bence siz feminen bir elbise veya etek ile de hayli hayli yakıştırırsınız kendinize eminim..

Renkli çoraplarla giyin, file çoraplarla giyin
Elbiselerle giyin, boyfriend jean'lerle giyin
Ama kesin giyin bu ayakkabıları..

Biliyorum kötü bir yıl geçirdik ama olan biteni bir kenara bırakmak için kendinize bir hediye alın.
Şık bir loafer.. Çünkü buna ihtiyacımız var, küçük bir mutluluğa.. Kendimizi iyi hissetmeye..
Umarım ki 2017 hepimiz için daha güzel daha mutlu daha umutlu bir yıl olacak.. Ve bize bu seneyi unutturacak.. Umarım..

Hatta şuradan modeller seçin: Tık Tık
*Dekupe görsellerin kaynağı

*Buarada o kadar iyi geldi ki blog'a dönmek bir şeyler paylaşmak.. Belki dönerim buralara, belli mi olur?

 twitter | facebook | instagram | pinterest

Unknown

Hiç yorum yok: