ufffff.



bu kafamı dağıtmak için kendi kendime konuşmadır.

kafam çok karışık çoook.. bildiğiniz gibi bu sene bölümümü değiştirmek adına sınava girdim.. ve çok şükür iyi bi puan aldım sanırım.. ancak tercih yapmak ne zormuş arkadaş.. 2008 de hiç bişey bilmediğim zaman o formu doldurmak bneim için çok kolaydı ancak şimdi şartlar farklı artık üniversite hayatınıda iş hayatınıda 20 li yaşların sosyal hayatlarınıda biliyorum .. farklı isteklerim var ünvden... dolayısıyla karar vermek zorlaşıyor.. istanbul üniversitesini çok seviyorum.. devam zorunluluğu yok.. temeli çok eskilere dayanan bir okulun içinde ders görmek ayrı bir motivasyon sağlıyor sana.. ancak sosyal kulupler siyasi görüşü savunmak dışında bir oluşum içine girmiyorlar. sıkıcı. bu noktada bilgi ünv den cevap alıyorum. onu bu yuzden tercihlerime ekledim.. yurt dışı bağlantıları staj imkanları bana bir anım boş geçmeyecek gibi hissettiriyor.. boğaziçi ünv de aynı şekilde.. yabancı diliminde daha da ilerleyeceğini üstüne eklemek istediğim dillere de zaman ayırabileceğimi düşünüyorum.. böyle kararsız bir durumda hangisine öncelik vereceğimi ve bir kaç üniversite ekleyip eklemem gerektiğini bilemiyorum.. =(

Unknown

Hiç yorum yok: