hediye günü..

bilmem biliyor musunuz.. bendeniz Busenin blogunun 1000. takipçisi olmam sebebi ile kendisinden süpriz bir ödül kazandım.. Bugun süprizi öğrenmek için koşa koşa kararlaştırdığımız yere gittim.. Alix Avien ekibi karşıladı .. bana harika bir makyaj uygulaması yapıldı..

sonrasında bu değerli hediyeleri armağan ettiler.. hepsine bayıldım..(ayrıntıları orda çekilen resimlerimi yolladıklarında paylaşıcam.. çünkü makyaj ürünleri anlatılmaya değer.. )

ve ta daaaaa =)


maalesef hemen ordan çıkıp okuluma koştum son finalimi vermek üzere..Ve İÜ nin fevkalade bahçesinde bir kaç anı fotografı..




Buse ye çoook çoook teşekkür ederim.. güne harika başladım şımartıldım.. ve sınavım dahil herşey çok güzel geçti..

Unknown

7 yorum:

Guz dedi ki...

harika gorunuyorsun :)

Kürksever dedi ki...

Pelerin çok güzelmiş! Düğmeleri ve apoletlerini çok sevdim:)

Unknown dedi ki...

Güzişşş canım benim çok teşekkürler=*

kendisi koton ürünü.. pelerin güzel ama giyende önemli değil mi Çoşkun?

Unknown dedi ki...

tebrik ederim bu arada bende 100. takipçin heheh :))

Unknown dedi ki...

t. baysal a bundan sonra hep özel muamele =)

Unknown dedi ki...

bunu kaçırmışım süper şeker olmuşsun!

Unknown dedi ki...

teşekkürler tatlım =)