makyajın ayrıntıları..

evettt güne ait diğer fotograflar geldi..makyaj yapılcak oleeey şeklinde yüzüme sadece nemlendiricimi sürüp gittim mekana..

makyaja ilk olarak gözden başlaması ilgimi çekti şimdiye kadar bana yapılan makyajlarda hep yüzüme baz sürmekle başlarlardı..gözde yapacağım hataları kolayca yok etmemi sağlarmış =)

o gün birde okulda finalim oldugundan çılgın makyaj fikri suya düştü ancak hafifleştirerek güne u yarladık=)

alix avien in pudrası tek kelime ile harika bu arada şiddetle önerilir..


makyajın renklendirilmemiş hali daha çok ilgimi çekiyor...amma ve lakin rengarenk olduk ve yüzüme yakışan en güzel makyajlardan biri oldu benim için..


glitter eyelinerlara bakıyorum, moru ve yeşili öyle albenili duruyordu ki..
ancak beyazınında her makyaja yakışacağını düşünüyorum..


makyaj sonrası nail deco serisi çatlayan ojeyi denedik..altın renk üzerine siyah leopar benzeri bir desen çıkardı ortaya..ben sürekli kullanacak kadar çok sevdim.. hatta şuan gümüş üzerine sürdüm =)

alix avien ekibine çok teşekkürler..makyaj serüvenine yeni başlayan biri olarak çok şey öğrendim..

Buse ye tekrar teşekkürler.. belki hediyeleri de dener dener paylaşırım sizinle =)

Unknown

10 yorum:

Begooo dedi ki...

Çok güzel olmuşsun tatlım :) Mucuk!

Begüm
http://www.pinkbubu.com

Guz dedi ki...

catlayan oje hakkinda acil konusalim :) yardimina ihtiyacim vr

Lokum Hanim dedi ki...

NE kadar guzel bir gun olmus =) Tamamen bakim kus gibi olmussundur =)
Catlayan siyah ojeleri bende altin sarisi ile cok yakistiriyorum =) Sana da cok yakismis =)

Unknown dedi ki...

begümcüm,senin güzelliğin =*
G, nerde ne zman istersen =)
zuzu, güzel yorumun için sağol =) yeni çatlayan oje denemeleri bekliyorum senden =) belki bende sana kendi denemelerimi gönderirim =)

Lokum Hanim dedi ki...

Gonderirsen memnuniyetle yayinlarim =)

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş :) ben de makyaja ilk gözlerimden başlıyorum,malum belli olmuyor bazen eyelinerı defalarca silmem gerekiyor,yüz makyajı yaptıysam o da boşa gidiyor bu yüzden :(

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

cok güzel olmuşsun canım, çok yakışmış :)

Unknown dedi ki...

prettyflowery , ozaman bu taktiği bir tek ben mi bilmiyordum =P

Cin'm sağol tatlım =)

FabricaFlamenco dedi ki...

çatlayan ojeyi ben de çok seviyorum,açık mavi üzerine mor da çok tatlı oluyor,bunu da beğendim keyifli gün olmuş :))

Unknown dedi ki...

benzer renkler de güzel duruyor açık yeşile koyu yeşil gibi =)