josefine..

gezme günüü =) kaç gündür çalış çalış çalış yeter şimdi paraları harcama vakti dedim attım kendimi sokaklara =) bağdat caddesi bu kutsal görev için en uygun yerdi =) bir süredir alışveriş yapamadığımdan bu kadar indirim oldugunun farkında değildim yani diğer bloglardan okuyordum ama bu kadar olacağını düşünmemiştim.. 20 tl ye aldıklarım- mango örme yelek,mango maxi etek, zara havuç pantalon,zara erkek triko ; 8 tl ye de zara dan kendime erkek reyonundan tişört =) daha da devam edecektik ama zamanımız kısıtlandı edemedik=( cumartesiye inşallah =D buarada kıyafetleri giyince buraya koymek planım.. asıl konumuz ise güzel bir öğle yemeği yediğimiz Josefine...

Fenerbahçede ahşap malzemelerle döşenmiş harika bir pasta-cafe.. pastacısı Şule hanım 20 küsür yıldır yaptığı bu mesleği ödüllerle taçlandırmış..
daha dün çıkarmış bu kurabiyelerini fırından.. görüntüleri o kadar albeniliydi ki fotograflarda pek öyle durmamış renkleri =( valla sevgililer gününde böyle bir kovayla çıkıp gelse sevgilim ona bir sene trip atmam =) nasıl ödül =)



kalpler kalpler kalpler < 3
bu kutular ise harika kurabiyelerden seçmelerle dolu fiyatları 28 tl sevgililer gününde beylere sadece tişört kazak vs almayalım onlar için bu kurabiyeler daha çok mutluluk verir diye düşünüyorum..

cafe de tam anlamıyla her şey var.. leziz olduklarını da belirtmeliyim.. ekmekleri bölgede nam salmış,harika bir çavdar ekmeği yedik..

böyle bir gündü =) yarın evde dinleniyor olucam, daha çok post ile görüşürüz =)

not: sürekli bu pelerini giymiyorum öyle denk geldi =)
not2: cafenin internet adresi www.josefinecafe.com en azından siteye bir göz atın derim..

Unknown

5 yorum:

yerdenuzak dedi ki...

Biliyorum burayı,çok güzel bir yer...♥

Unknown dedi ki...

değil mi değil mi =)

Unknown dedi ki...

kafamı şu günlerde reçel kavanozuna sokmak istiyorum.yetmiyor pastalar çukular artık :)

Unknown dedi ki...

Ay o bile guzeldir simdi bu heyecan icinde :)

Begooo dedi ki...

Oooooh ne güzelmiş :) Benim yerime de gez birdahaya! Bu arada gül yüzünü ne zaman göreceğim? Alışveriş günü yapsak ya bi ara? ;)

Begüm
http://www.pinkbubu.com