bu yaz alınmalılar listesi 'adidas'12

 Spora gittiğimi düşündüm ve böyle parçalar seçtim.. Gerçekten ben spora başlayayım artık yaa..
Jeremy Adidas ın başına gelen en güzel şey.. Bu nasıl güzel bir sneaker tabii saat ve çanta da sevilesi^.^
 Bu parçalar biraz partilik oldu farkındayım.. Ama Jeremy nin papuçlarından birini mutlaka alıcam,bakalım hangisini?
Piknik için harika seçimler.. atlayın pikniğe gidiyoruz..
 Ve son olarak Stella McCartney şortun altına hangisini giymem gerektiğine karar veremedim.. Hepsi güzel =(

Unknown

5 yorum:

Süm dedi ki...

Jeremyler şakamııı:(

Unknown dedi ki...

çok güzeller değil mi =)

What's Next dedi ki...

o jeremy scott sneakerslar, glitter sneaker ve bembeyaz canta! bankalardan kredi bile almam gerekse hepiniz benim olacaksiniz nihahaha :D :P

Unknown dedi ki...

hepsi çok güzelmiş ama ben en ççok mor adidaslara bayıldım...

http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

What's next; ben de aynı şeyi hissediyorum bazen =P

Gözde; adaşım =) turuncu şortla birlikteliğine bayıldım ben de =)