etsy pazartesi {Twinklebird }




 Merhaba, depresif günlerden sonra kendime bir boşluk bulmam güzel oldu tek kötü yanı bunu hasta olarak geçirmek.. Bloguma gereken ilgiyi gösterdigimi kanıtlamak adına olsa gerek Etsy Pazartesi yayını ile düzene sokuyorum kendimi..

Twinklebird sevimli el emeği ürünleri ile haftamıza bir güzellik olur diye düşündüm.. Ben bu tür basit takıları seviyorum biliyorsunuz artık.. İçlerinde altın ya da altın kaplama olanlar da var.. Altın alıp yatırım yapmak isteyenlere duyrulur =)

Unknown

8 yorum:

MERVE dedi ki...

uuu tam da sevgilimle ikimize hediye yüzük bakıyordum, harikasın tatlım :)

Unknown dedi ki...

ne güzel denk gelmiş ozaman Mervecim =)

begum begum huuu dedi ki...

ne kadar kibarlar:)



begumyagci.blogspot.com

MadamB Fashion dedi ki...

Yüzükler bu ara dikkatimi hemeeen çekiyor bunlarda çok güzelmiş :)
http://madambfashion.blogspot.com/

Ponti dedi ki...

Çok ama çok güzel, ben de çok severim böyle basit ama çarpıcı takıları :)

Unknown dedi ki...

begüm; çok çook =)

MadamB Fashion, yüzük takıların en güzeli..

Ponti, paylaşımlarımın bir çoğu seni mutlu edecek ozaman=)

Elena dedi ki...

omg those rings are really cute <3 love them!!!

Hope you'll visit me :)
Kisses, Elly

j.d. dedi ki...

hiii çok güzeller :))