Chedeliko & Girlshygirlguide {Neon}


Aslında fotograflarda tam olarak rengi yansıttıgını düşümüyorum böyle asidik renkler biraz zor fotograflanıyor.. Neon pembesi inanılmaz eglenceli bir elbise bu.. Chedeliko her nekadar plaj kıyafeti olarak baksa da alıcıları onu içine mini elbise ile İstanbul sokaklarında sergilemeye başlamış bile.. siz bence son kalan 2 taneyi kaçırmayın ;) Fiyatları da oldukça makul Chedeliko'nun mutlaka sorun ;)


Ve tabiki facebook sayfasını tıklamayı unutmayın.. yakında bir süprizimiz olacak ;)


Unknown

7 yorum:

PINKY FASHION dedi ki...

elbiseni modelide rengide harika;)

Enda dedi ki...

like it :)

Ruj dedi ki...

ne kadar güzel bir elbise resmen bayıldım. tabi bu kadar beğenmeme elbisenin ,üstündeki muhteşem duruşununda etkise var:)

semforever dedi ki...

hatta direk özel gecelerde bile kullanılabilir :D:D:D

semforever-semforever.blogspot.com

bircanın renkli dünyası dedi ki...

cok yakısmız:)

Unknown dedi ki...

Pinky, :) orjinal halini görmen lazım..

enda, :*

Ruj, şımardım da şımardım =) çok teşekkür ederim..

semforever, yaz partilerinde degil mi =)

Bircan, teşekkür ederim :)

Unknown dedi ki...

resimlere baktıkça ahh ahh yaz gelse diye düşündüm.
çok yakışmış elbise (:

http://shelikestravelling.blogspot.com/