Chedeliko & Girlshygirlguide {60's}


Merhabalar sevgili Girlshygirlguide okuyucuları, mutlu bir hafta başlangıcı oluyordur umarım sizin için..


Geçen hafta ziyaretine gittiğim Chedeliko'nun atölyesine hayran oldum.. İçini gönlünce düzenlemiş, kalbindeki işi yapıyor.. Herkese onun gibi bir şans dilerim..

Tasarımlarını yakından görelim diye atölyedeki neredeyse bütün parçaları denedim.. Hepsini sizler için her gün yayınlayacagım gözünüz kullagınız aşağıdaki linklerde olsun..

Girlshygirlguide Facebook
Chedeliko Facebook
Chedeliko Twitter


Unknown

3 yorum:

Enda dedi ki...

beğendim ki :)

What's Next dedi ki...

ya nasıl tatlı kıyafetin! kendini daha çok göstersene (yüz verdin, astarını istiyorum) :) çanta da çok şirin, o eteğe de, kolyene de bayıldım :D

Unknown dedi ki...

Enda, yorumun için çok çok teşekkürler =*

What's Next, chedeliko saolsun =) çok güzel parçalar gerçekten '.' Bu hafta hep benim yüzümü göreceksiniz bakalım neler olacak =)