Angels Cake House

 Geçen gün Meydan Avm de yeni dükkan açmış bu sevimli marka ile tanıştım. Türkiye'de pastacılık konusunda güzel gelişmeler var farkındayım ve bu marka da çok bizden çok sevimli. O yüzden sizinle tanıştırmak istedim.

 Harika dükkanlarında günlük cupcakelerini ve kurabiyelerini alabileceğiniz gibi mail yoluyla ya da telefonla özel günleriniz için de siparişte bulunabiliyorsunuz tabi ki.
Ben o gün aşağıda gördüğünüz üstü şam fıstıklı içi portakallı cupcake i denedim. -Ağzınızın suyu aktı bile farkındayım :) -
 Siz de ürünlerini denemek isterseniz bu pazar çok güzel bir zaman olabilir çünkü pazar günü resmi açılışları var ve tadımlık onlarca ürün olacak dükkanlarında. Ben de pazar günü uğrayacağım o cümbüşü kaçırmam ^.^

Son olarak fotograf çektirip size göstermek istedim..
Ürünlerine göz atmak ve iletişime geçmek isterseniz -> Angels Cake House Facebook hesapları


 photo girlshygirlguidelogo.jpg

Unknown

2 yorum:

Unknown dedi ki...

ay ne şeker yer orası :)

rookieicon.blogspot.com

havziş dedi ki...

bu eğlenceli cupcake ler aklıma hep hansel ve gretel'i getiriyor. Mekan da masaldaki şekerden eve benzemiş. İstanbul'da olsam çekiciliğine asla dayanamaz ve kesinlikle ağına düşerdim :))