Blogger Bazaar 5 Mayıs'ta!

Merhaba!! Size güzel bir haberim var; 5 Mayıs Pazar günü ev sahipliğini benim ve Selin'in yaptığı bir blogger etkinliği düzenliyoruz.

Sabah 10 da başlayacak etkinlik içlerinde benim de oldugum 14 bloggerın dolaplarından seçtikleri ürünlerle dolacak. KafePi Curcuna'nın harika atmosferinde süpriz hediyelerle dolu festival havasında bir etkinlik hazırladık sizin için.

Etkinlik öncesinde Sopsy de açtığımız dükkanda ogün satılacak ürünlerin bir çoğunu bulabilirsiniz. Benim bile diğer standlardan gözüme kestirdiklerim var açık konuşayım =)

Afişte gördüğünüz tüm markaların etkinlik günü süprizleri ve yarışmalar ile verecekleri hediyeleri olacak ;) Ayrıca Medya sponsorumuz Modazon tüm gün yanımızda olup fotograflarımızı ve videolarımızı çekecek.

Alışverişi 17:00 de sonlandırıp StilSOS'un sponsorluğunda hazırlanan barbekü partisinin tadını çıkarmaya başlayacağız. Ücretsiz olarak servis edilecek olan lezzetleri yerken kim ne almış muhabbete dalıcaz ve günün değerlendirmesini yapacağız.

Sizin de yazıyı okurken canınız çekti değil mi? Ben de sabırsızlık ile bekliyorum o günü. Buarada günün detaylarını öğrenmek için etkinlik sayfasını, süprizleri kaçırmamak içinse twitter hesabımızı takip edebilirsiniz.

Alışveriş yapmak için olsun, yemek yemek için olsun, süpriz hediyeler için olsun ya da sadece yukarıda yer alan isimlerle tanışmak için olsun sizi mutlaka ogün yanımızda görmek isteriz!

Görüşmek üzere,
 photo girlshygirlguidelogo.jpg

Unknown

2 yorum:

Deniz dedi ki...

Harika bi etkinlik kesinlikle ordayım ;)

Unknown dedi ki...

Keske orda olabilseydim! :(