Tue Shoes


Tue Shoes. Bizi bilen bize özel ayakkabı.
Kişiye özel gömlek dikercesine bayan ayakkabısı üreten Tue temel olarak 3 temel kadın profilinden yola çıkarak oluşturdukları koleksiyonlarında şıklığına düşkün iş kadınlarını, rahatlık her şeyden önce gelir diyen maskülen kadınları ve yüksek ökçelerden asla vazgeçmeyen fantastik kadınları, her sezon yenilenen farklı ve kendini geliştiren çizgisiyle buluşturmayı amaçlıyor.
Sanırım ben kendim için en en süperini seçtim. Bu güzellikler rahatsız gibi gözükse de Blogger Bazaar'da bana eşlik ettiler inanın çok rahatlar..
Tue'nin harika modelleri var; ben kış için bir kaç tanesini gözüme kestirdim bile..


Tue ayakkabıları sadece İstapark.com adresinde satışta. Site sık sık indirime giriyor, hatta şuanda da indirimde o yüzden bir göz atın ve beğendiklerinizi kaçırmayın derim.


 photo girlshygirlguidelogo.jpg

Unknown

1 yorum:

Unknown dedi ki...

şu anda ben de kestirdim gozume bı tane :)