may bee









biraz da ülkemizden güzellikler gösterelim değil mi =)

ben 4-5 sene önce deviantart da fimo hamurlarını gördüğümde tuttturdum anneme yapıcam diye gittik aldık falan filan oynamak etmek çok zevkli de pişirmek vs yapamadım ugraş gerektiriyor yani annem de kızdı bunlar hep ortada mı kalıcak böyle diye =( bende bıraktım ne yapayım =) şimdi yavaş yavaş yetenekli insanlar sıyrılıyor aramızdan..
May Bee ile tanışmanızı istiyorum.. ürünleri büyük özenle hazırlanmış..yetenek her yerinden fışkırıyor ürünlerin =) minyatür şeyleri oldum olası severim, bir de onlar için sevimli kutular hazırlamış.. umarım bu ürünlerin kıymeti bilinir..

Unknown

2 yorum:

yasemen k. dedi ki...

cook amaa cok tesekkur ederiim! inanılmaa mutlu oldum suan! gercekten begenmene cok sevindim, layık görmüş blogunda da yazmıssın ne mutlu bana (: tekrar cok ama cok tesekkur ederim..

Sevgilerimle;
Yasemen Karaismailoglu

rengarengo dedi ki...

hepsi birbirinden güzel,birbirinden lezzetli:D çok emekli çok zahmetli ama ortaya çok güzel bir şey çıkmış neticede:)))