bu yaz alınmalılar listesi 'H&M'12

 Eveeet güneşi görrdük koleksiyonlar sapır sapır döküldü.. bi bakalım bakalım neler alabiliriz bu yaz.. Öncelikle şal desen moda.. bundan bi tane almalı.. düz renklerle kombin etmeli ;)
Pastel tonlar bu yaz bize eşlik edicek.. Bebek mavisi,toz pembe benim seçtiklerim..
Desenli salaş pantolonlar bu yazın favorilerimizden olacak.. siz de bolca edinin. Havalar sıcaklayınca her şey üstümüze yapışmaya başlayınca çok iyi gelecekler =)
 Bu desenli şort u alıp tatile çıkmak istedim resmen.. bunu şehirde giyipte ziyan edemem zaten.. 

Alınmalılar listelerimize başladık bakalım neler alıcaz ^.^

Unknown

10 yorum:

alice dedi ki...

o üstteki toz pembe etek çok güzeeel <3 tam istediğim gibi ! =)

semforever dedi ki...

ben de özellikle pastel ve şal desenli bir bluz arıyorum koton da varmış galiba
http://semforever-semforever.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

toz pembe kolyeyi istiyorumm :)

LAMSE MOBİLYA VE DEKORASYON dedi ki...

Hepside süper. Olması gereken en yaz parçalar gerçekten.

Unknown dedi ki...

alice, hem de fiyatı da uygun..

semforever, h&m ile kıyaslamadan söyleyebilrim ki koton unki ucuz ve basit duruyordu yakından.

aysun, beraber koşmaya başlayalım ozaman kalmayabilir çünkü =/

cinnamum, gözlem,araştırma,içgüdü =P

Adsız dedi ki...

Diğer blogunuuzu da çok sevdim ama bu ayrı bir güzel =))
Bizde bekleriz =))
http://1k1a.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim =D

Kürksever dedi ki...

Güzel seçimler:) İkinci kombin ne güzelmiş öyle! Sen "bebe mavisi" demişsin, herkes "mint green" diyor, işte o güzel renk toz pembeye çok yakışmış.

Unknown dedi ki...

ilk serideki versace çakması gömlegi aldım bile ben....çok çok güzel

http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Coşkun; teşekkür ederim =) Bence o kesinlikle mavi =P

Gözde; ben de hemen edinmek istiyorum ..