Esra Eba!!


Türk Tasarımcı Pazarında bu hafta Esra Eba var ^..^  Geçen haftalardan hatırlarsınız belki ben de bu görmüş oldugunuz fotografların çekimlerinde bulunmuştum.. Buyüzden ürünleri birebir dokunmuş,görmüş birinden okuyorsunuz yazıyı ona göre ;)

Her bir parça özenle hazırlanmış.. kumaşlar özenle seçilmiş.. Kumaşa en uygun ekilde dikilmiş ve tasarlanmış..

Ben özellikle ilk fotograftaki tunik ile şu mavi cebi boncuklarla bezeli cekete bittim!!Yumuşacık kadifesi var =)

Söylemeden geçmeyeyim.. Lookbook umuzda modelimiz: Lidiya Ostafiychuk, fotoğrafçımız: Nazlı Erden..



Daha fazla ESRA EBA için; bu dükkanda var + facebook u + twitter ı + blogu

Unknown

9 yorum:

Kürksever dedi ki...

Mavi, turkuaz, azur, gök mavisi, Ölüdeniz mavisi... İşte o mavi kadife ceket MUHTEŞEM!

esra eba dedi ki...

canım gözdemm çok saol hayatımm :))

Adsız dedi ki...

esracım ellerine sağlık hepsi mükemmeller :) Gülşah

ozlemce-lik dedi ki...

himm guzel parcalar var :)

www.ozlemce-lik.com

Unknown dedi ki...

Çoşkun;sanırım ceket hepimizin favorisi =)
ebaDesign; =*

ozlem; bence senin butige yakışacak olanlar var arada ;) =P

Adsız dedi ki...

çok güzel parçalar varmış merak ettim hemen kurcalıycam :)

Unknown dedi ki...

Magendiea M.: Kurcala kurcala =)

alis dedi ki...

Bloguma bıraktığın güzel yorum için teşekkür ederim, ayrıca seninki de çok güzelmiş içim açıldı resmen :)

Unknown dedi ki...

iade-i ziyaretin için teşekkür ederim Alis =) hoş geldin..