Grace in günü..

Grace in daveti harika bir zamana denk gelmişti.. ikimizin de biraz kafayı dagıtmaya ihtiyacı vardı... Hele ben 20 gün süren ev kapanıklıgından sonra ilk kez çıkıyordum..



Çoooook uzaklarda oturuyormuşuz.Ayrı dünyaların insanı olunca Bakırköyde buluşmak çok mantıklı geldi..Starbucks da masamızı süsledik. kocamaaan bir masaya hakim olduk, hatta bütün dükkana =)

Masada bizi mutlu edecek her şey vardı.. Yılbaşı kurabiyeleri,macaronlar, süsler,kalpler ve dilek ağacı(aslında kendisi bir cupcake standı =P)

Etrafa birazcık gürültü yaptıktan sonra Grace in pastasını püfledik..

Sonra üzüldük mumlar eridi diye=( Çünkü mumlar eriyor diye üfledik yoksa böyle çok güzeldi.Sonra sonra neyse biz de yiyelim ozaman dedik =)

Söylemesi ayıp benim hediyem ^_^

Dilek yazılmaya koyulduk..Ben bir çift Louboutin diledim,aşk diledim,,,vs



Gördüğünüz üzere özenle seçilmiş Şampanyamızı bendeniz pat diye anlamadan patlattıktan sonra... (bi dahaki sefere uzun tutucam süreyi)

Grace e o günümü şenlendirdiği için,dostlugu için burdan da teşekkür etmek istiyorum..

Unknown

9 yorum:

Grace Happy dedi ki...

ah yavrum tesekkur ederım asıl ben tesekkur ederım o gun benı yalnız bıraknmadıgın ıcın

Adsız dedi ki...

Allah herkese böyle dostluklar nasip etsin

Unknown dedi ki...

Scissor Hands 81; =) zorla yorum yazdırıyorum =) teşekkür ederim amin!

Unknown dedi ki...

çok tatlısınız kızlar :)

Unknown dedi ki...

=) teşekkürler

Adsız dedi ki...

Zorla değil severek yazıyorum hiç merak etme, dostluğunuz baki kalsın

Kürksever dedi ki...

Ehueh, bi de bir kötü karakter olsaymış tam fotoroman olucakmış!

Unknown dedi ki...

evet aslında yazıları öyle yerleştirmek istedim ama biranönce paylaşma istegi agır bastı...

Kaan.. dedi ki...

Şu anda 4.üncü dileğini gerçekleştiriyorum.. Seni görmek güzel..