yeni ombre saç rengim


Geçen sene bu zamanlar saçımı kestirdiğimde çok
hoşuma gitmişti.. Kuaför resmen sanatını konuşturmuştu =) Uçlarına da hafif kızıllık atmıştı..


Bir sene içinde iki defa daha kestirdim saçlarımı hem de her seferinde daha kısa.. Saçımla oynamak hoşuma gitmişti.. Ancak artık kestirmek istemiyorum bu yüzden oynamak için farklı bir nokta seçtim:Rengi!



Uzun zamandır bilgisayarıma atıp durduğum ombre saçlardan birini deprasyon halinde iken gerçekleştirdim=) saçlarım çok yıprandı ama ben sonuçtan çok memnunum ve eger kafama esmez ise bu renk de uzatmak istiyorum saçımı.

Zaman içinde değişik fotolar gelir..



Sizce nasıl olmuş?




Unknown

21 yorum:

Lova dedi ki...

Çok güzel olmuş çok beğendim ben, hem renk hem model yakışmış :)

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim Lova Lova =) ben de begendim çoook =)

Berrilla dedi ki...

bence yeni hali kesinlikle daha güzel olmuş, hep böyle kalsın ;)

Grace Happy dedi ki...

evet evet son halı harıka bızzat gordum :)

SvGLove dedi ki...

Her sacin bambaska gostermis seni! Son sacin tabiki cok hos!
Benim favorimse ilk hali oldu. Hep oyle ucu kizil saclarim olsun istemistim;)

Fashion Cappuccino dedi ki...

I love your hair in the last picture! xoxoxo

Adsız dedi ki...

kesinlikle uzatma saçlarını bu model çok yakışmış harika duruyo sende

Unknown dedi ki...

Bob kesim sana çok yakışmıştı hele o bukleler enfes.

Bir de yakından gördüğüm için söylüyorum bebek gibi bir yüzün var ne yapsan yakışır .

Unknown dedi ki...

berrilla; aAo uzat mıyım mı şimdi??
Grace ; =*
SvGLove ; çok teşekkür ederim ^.^ peki neden ucu kızıl saçın olmadı ? =P
Fashion Cappuccino; thank uuuuu ;)
Scissor Hands 81; yalnızca saçlarım hakkındaki postlara yorum bırakma yahu =) ya da ben daha çok saç post u yapayım=P
Moda(e)rator; aslına bakarsan şuanda da öyle bob modeli oluyor sadece düz yapmak daha elverişli iş ortamında.. iltifatların için de teşekkür eder oğluşunu öperim =)

SvGLove dedi ki...

Cunkuu bir kere cok fena kandirildim, agzim yandi, cesaret edemedim! Sonra da yasim gecti:P

Kürksever dedi ki...

Bence uzun saçları daha çok beğeniyorum, ama senin saçlarında 1920-30ların esintisini gördüm:) Kırmızı ruj çok güzel duracak diyorum!

Unknown dedi ki...

Coşkun Bey sizi blog aleminde görmek güzel=) uzun saçları sevdigini blogunda ögrenmiştik zaten=)son fotograftan da görecegin gibi artık 30 lar havam pek kalmadı =/

Adsız dedi ki...

sana rahatsızlık vermememk için her postuna yazmıyorum, sadece mesleğim icabı olanlara yazıyordum, artık takipçinim haberinm olsun her postuna yazmat
ya çalışacağım

MadamB Fashion dedi ki...

Daha doğru bir renk seçimi yapamazdın bence :)

firatalkaya dedi ki...

1 sene içinde evrim geçirmişsin ama sen yahu. iyi olmuş ne yapıyorsan aynen devam et lütfen, takipteyiz =)

Unknown dedi ki...

MadamB Fashion; teşekkür ederim şekerim..

fıratcım herzaman beklerirz =)

Unknown dedi ki...

çok çok çok beğendim, hem rengi hem boyu çook coool görünüyor....

http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Gözde;çok teşşekür ederim =) ben de çok memnunum..

Adsız dedi ki...

nerden yaptırdın? Kim yaptı? bayıldım

Unknown dedi ki...

Ankarada bir kuaföre yaptırdım dilersen adres verebilirim

Adsız dedi ki...

merhaba saçlarınızı çok beğendim, kuaförünüzün asını ve adresini alabilir miyim? teşekkürler şimdiden :)