yılbaşı mim'i =)


Curcunam'm =P beni mimlemiş =) ilk defa böyle bişey yapıcam..bu gün çok mutluyken yapayım sona kalmasın =)

2012 yılı için 12 dilek:

1) Huzur.. Bu sene cidden yordu beni.. 2012 huzurlu olsun lütfen..

2) Çaldığımız kapılar yüzümüze kapanmasın.. (iş açısından)

3)  Kurabiye ve cupcake yapabilmek için zaman ve malzeme aynı anda elimde olsun..

4) Blogum izleyici ile dolsa taşsa =) keşke herkes yorum bıraksa =P

5) Sony ericsson ArcS diliyorum =)


6) Güzel insanlar çıksın karşıma.. Güzel insan diliyorum evet =P

7) Bir Christian Louboutin


8) Araba istiyorum. Bunu cidden diliyor muyum dua mı ediyorum istekte mi bulunuyorum bilmiyorum ama bu yani..

9)Okulda bu sene dersler çok kolay olsun.ve artık bitsin şu okul yahu..

10) Açık açık para bakımından bereketli bir yıl diliyorum,çok param olsun çok, çok yapmak istediğim var çünkü..

11) Sağlık, sevdiklerim için

12) Ve son dileğim Sizlerin de dileklerinin gerçekleşmesi..

Ben deeeeeee Grace'e, yeni blogger Özlem'e, moda(e)rator/ üme gönderiyorum..


Unknown

5 yorum:

Grace Happy dedi ki...

ahahahah supersın canım bende tam bununla ılgılı postu yayınlamıstım

ozlemce-lik dedi ki...

canimm postun cok cok cok guzel olmus; Umarim 2012 den tum dileklerin gerceklesir.. Sana bir cift guzel louboutin diliyorum:P Ayrica bana yolladigin iyi dileklerin icinde cok tesekkur ederim:) operim kocaman...

www.ozlemce-lik.com

Unknown dedi ki...

yarına planlı bir post hazırlamıştım altına ekliyorum seni o yılbası dıleklerı yerıne geçsin olur mu :) muck!

Burcu dedi ki...

dördüncü dileğini duyupta geldim =) bundan sonra takipteyim

Unknown dedi ki...

hiiiiiii çok teşekkür ederim =) çok tatlısın =)