Dreams with bunnies

Duygu hanımlar ın sevimli ürünlerini görünce önce şaşırdım yok artk bunlar nasıl oluyor yahu diyerek,sonra takdir ve ayakta alkışlama faslı başladı =) Yahu ben bir atkı bile öremez iken kendileri tavşan,arı,fil,panda gibi hayvan figürlerini bir de küçük küçük örüyorlar..işin içinde Astronomik matematiksel işlemler oldugu kesin =)

Cüzdanlar fincan şekline girmiş =) Karpuzlu olan herkesin çok begenecegini düşündüğüm bir model..
Pandaaaaaaaaa !!!
Bu bıyıklı amca tabikisi benim en en favori parçam oldu.. Esmer olsaydı Bıyıklı sevgilimin aynısı olurdu =P
Buarada söylemeden geçmeyeyim, kesin duymuşsunuzdur Durak Dükkan düzenli bir şeklide workshoplar düzenliyor. Dreams with bunnies de bunlardan biri Duygu Bircan dan Amigurumi dersini merak ediyorsanız 28-29 da beklerler sizleri efendim.. 
 

Ayrıca Dreams with bunnies in iletişim bilgileri şöyledir: facebuku - sevimli sitesi

Unknown

3 yorum:

Unknown dedi ki...

bıyıklı amca harika olmuş:)!

Unknown dedi ki...

eveeet durak dükkana gidip alıcam ondan çünkü bana sevgilim hatırlatıyor =)

duygu dedi ki...

aaa malesef o amcadan durak dükkan'da yok. elimde hiç kalmadı sipariş üzerine yapabilirim :) dreamswithbunnies@gmail.com'dan iletişebiliriz.