happy socks



 Allahııım,neredeyse bütün ürünleri yükleyecektim buraya =P bayıldım bayıldım^.^ Happy Socks artık Türkiye'deymiş izleyenlerim dinleyenlerim..Ben önceden tanımıyordum kendilerini ama tanıştığımıza memnun oldum açıkçası..

Aklınızda bulunsun buralarda satıştalar:

Beymen BLENDER
Akmerkez AVM, Istinye AVM ve Nisantasi magazalari
MENDO'S:
Akmerkez AVM, Bagdat Cad., Istinye AVM, Nisantasi, Nautilus AVM, Ataköy, Izmir Alsancak, Ankara Kentpark AVM magazalari.
SHOEBOX IZMIR:
Bornova Forum AVM, Egepark AVM magazlari.
STONEROCK:
Izmir Alsancak, Bostanli, Cigli Kipa AVM, Cesme Marina, Hatay, Balcova Selway ve Bodrum magazalari.
VAKKORAMA: Istinye Park AVM, Nisantasi, Akmerkez AVM, Bagdat Cad., Capitol, Galleria AVM, Ankara Armada AVM, Izmir Alsancak, Izmir Ege Park, Antalya Migros AVM, Bursa Korupark AVM magazalari.
VEPA'62:
Istinye AVM, Palladium AVM, Marmara Forum AVM, Akbati AVM, Cepa AVM, Mersin Marina ve Kayseri Forum magazalari.

Unknown

9 yorum:

Junkhead dedi ki...

Ooowwww siyah puanlı mora ve gri-siyah kalın çizgili olanlara ba-yıl-dım !! <3

Ayshenur dedi ki...

kentparkta var demk hemen bakmalıyım fiyatları cok ucuk degildir umarım cnm?

cyborg dedi ki...

Satıldığı yerlere bakılırsa fiyatlar biraz yüksek olacak. Çok güzeller halbuki! Artık Penti'den benzerlerini bekliyoruz.

j.d. dedi ki...

Hii, hoşgelmiş ^^ İyi ki gelmiş, Ankara'ya gidince kendileriyle yakın iletişime geçmeyi planlıyorum,tüm suç senin:D

Unknown dedi ki...

Junkhead; evet griliyi ben de kombinleyebilirim sanırım dedim yani =P
Ayshenur;tatlım ama üzgünüm taytlar 20 dolardan başlıyor =(

cyborg; evet pentiii kurtar bizi =P

j.d. ; suçun tamamını üstleniyorm=)

What's Next dedi ki...

üstteki iki puantiyeli nasıl güzel, nasıl güzel yaa :D ben de pentiden renkli puantiyeli çoraplar bekliyorum o zamann :)

firatalkaya dedi ki...

ama lütfen sadece güzel bacaklı kadınlar giysin bunları.. ayrıca o taytlar da herkese yakışmıyor. bunu aranızda organize edin artık :)

Unknown dedi ki...

Whats next; penticiyiz =)

fırat, nasıl hoşuma gitti modayla alakası olmayan bir beyfendinin gelip buraya yorum bırakması anlatamam =) sürekli tekrarlarsan çok memnun olurum,gülümseyerek okudum..

Grace Happy dedi ki...

hahha ronaldı bacaklarımla ben gıyıcem :)