Mirenda..




Ben hep küçük sevimli şeyleri çok sevdim.. Kocaman 1.76 boyunda iri bi tip oldugumdan mı bilmiyorum.. Bir kaç sene önce nette ince hatlara sahip yüzükler görmüştüm,keşke dedim Türkiye'de de bunları yapan olsa. Okadar kıskanıyordum ki.. Neyse ki artık Türk tasarımcılar çok daha güzelleri ile karşımıza çıkıyorlar Mirenda da bunlardan biri.. Yukarıda gördüğünüz yüzükler hepimizin parmaklarımızda istediğimiz şeyler =)

Ben özellikle dondurmalı olanı istiyorum.Sizin de begendikleriniz var ise iletişim bilgileri;
Resmi siteleri + Facebook sayfaları + Gimorasitesinde satışta ve bir de Galata’da La Mariquita butiğinde bulabilirsiniz..

Unknown

9 yorum:

Ponti dedi ki...

Ne garip ben de minyon ve ufak tefek şeyleri çok severim ve hep uzun ve kalıplı bir bayan olmama vermiştim, siz de böyle anlatınca şaşırdım, ondan mıdır acaba bu merakımız? :)
Yüzükler şahane, çok beğendim..

» Çağla. ♥ dedi ki...

bende ♥

Berlin'in Nar Çiçeği dedi ki...

Ufak tefek zarif yüzükler her zaman hoşuma gider. Bunlara da bayıldım :)

Unknown dedi ki...

ponticim, minyon şeyleri begenmemi buna baglamıştım şimdi seninle buna daha da inandım =)

»fashionmaniacagla; =* ozaman takipte kal burda sık sık paylaşıyorum..

Nar çiçeğim; teşekkür ederim yorumun için.. :)

FabricaFlamenco dedi ki...

bende de meleklisi ve menekşelisi var çok hoşlar,bunların şekilleri de çok tatlıymış,nerden bulucaz bunları :)

Followupfashion dedi ki...

Harika bunlar,her parmakta yüzük olsa da abartılı durmuyor;)

alice dedi ki...

süpermiş bunlar, yüzükte bu modele bayılıyorum.. dondurmalı olan çok sevimli =)

Unknown dedi ki...

FabricaFlamenco; gimora.com da var tatlım..

Followupfashion; kesinlikle o yüzden favoriler =)

alice; benim de favorim dondurmalı..

ozlemce-lik dedi ki...

ortası ıncili istiridye formlu yüzüge bayıldım...

www.ozlemce-lik.com