vanilya kutusu ve deneme çekimi.


Kardeşim güzel sanatlarda okuyor ve yavaş yavaş fotografcılık alanında kendini geliştirmeye başladı. http://www.ifatolye.com/ de çalışmaya başladı ve orda çok mutlu =) ona ürün çekimi yapabilir misin diye sordum,bayagı sevindi..hiç yapmamış daha önce masa lambalarının ışıkları ile ancak bu kadar oldu ama size ürünleri netce gösterebildigimi düşünüyorum =)..

vanilyaclub a  kasımda üye olmuştu 15 tl idi o zamanlar ben eski üye oldugumdan 15 tl verdim ama şu aşagıda görmüş oldugunuz ürünlere 35 tl veren var. ben üyeliğimi iptal edecegim çünkü ürünlerin boyunu orjinale çıkaracakları için fiyatı çıkardıklarını söylediler ancak tam aksi davranıyorlar Kasım ayı kutusunda kocaman ürünler vardı.. Neyse.. işte ürünler.



 Essie Smoothie el ve vücut kremi.. bir sürü kremim var. geçen ay gönderdikleri L'Occitane Verbena el kremine bayıldım mesela ondan başka bişey kullanmıyorum..bu son tercihim.

 boyu çok küçük.. o yuzden iş için şehirdışına çıktıgımda alıcam yanıma.kullanmama daha var yani..
 
Alessandro oje,kendileri çok güzel bir renge sahip,sürümü ve kapatıcılıgı harika ancak tırnagımda iki güün zor dayandı. bilmiyorum flormar bile daha güçlü geldi bana..Ayrıca 5.5ml si 22.5 tl YUH bea.


 Alessandro lip gloss ışıklı ve aynalı. rengi de çok tatlı ancak ben parlatıcı kullanan biri degilim ışığından falan etkilenip bir kaç gün kullanırım okadar =P


saç tonigi imiş..kokusu bir harika.. yıkamadan sonra kullandıgım ürünlerin arasına kattım bunu da umarım işe yarar görecegiz =)

Unknown

4 yorum:

Herseydenbirtutam dedi ki...

şu Alessandro lip glossu denemek isterdim.mercan tonunda sanırım

Unknown dedi ki...

evet mercan tonunda.. ben zaten en fazla bu tonlarda bir parlatıcı kullanabilirdim =) kesinlikle yapışmıyor.ama hemen yok oluyor =/

Unknown dedi ki...

Kardeşine başarılar. çekim güzel olmuş:)

Unknown dedi ki...

=) teşekkürler