bu yaz alınmalılar listesi 'Mango'12


 Lame ya da dore etek alması zorunlu olan parçalardan.. üstüne sade bir parça giyinmek emelim..
Bu pantolonlara taktım birazcık =P yazın sıcagını düşündükçe bir tek bunlar kurtarır İstanbulda bizleri bence..
Desenlerin gün yüzüne çıktıgı şu dönemlerde böyle bir etek çok iyi olur ;)
 Bu desenli üstler kesinlikle favorim bayıldım,sevdim, öldüm =) yazın tiril tiril ne güzel olur..

Bir alınmalılar listesinin daha sonuna geldik bendeniz Mango dan indirime giren hiç birşeyi almadığımdan bunlar birazcık bekleyecek ama sonuçta alınacak ^..^

Unknown

8 yorum:

Unknown dedi ki...

hepsine bayıldım:))
sevgiler ozlemtuana@blogspot.com

begum begum huuu dedi ki...

hepsi çok başarılı dore yada lame etek konusunda aynı şeyi düşünüyorum:)


begumyagci.blogspot.com

Fifthfloorovergoldenhorn dedi ki...

Hepsi birbirinden guzelmis agzimizi sulandirdin :)))

Unknown dedi ki...

kızlar indirimi bekleyelim..sonrasında taksim mangoya gidip hepsiniiiii alalııım =) nihahaha =D

fashiononboard dedi ki...

super secimler! :)

http://fashiononboard.blogspot.com

Kuzununannesi dedi ki...

ımmmmmmm sanırım her bırı ayrı guzel:))

j.d. dedi ki...

Lame bir etek ve desenli üstler kesinlikle indirimde dolabımda olacaklar arasında :D

Unknown dedi ki...

FashionOnBoard; teşekkür ederim ;)

Kokosss ;))) kelebek; sanırım =)

j.d. ; desenli üstler benim de favorim =)