Pick Me!

 
 Pick Me!! Görür görmez aşık oldum <3 Hemen düşünmeye başladım parmaklarımda bir kedicigi mi taşısam yoksa bir kurbağa mı? Şeytani kuyruğumla mı dolaşsam melek kanatlarımı mı takınsam?
 Yaratıcılığın hayat bulduğu en güzel nokta Pick Me.. Kanatlarının altından sürekli farklı tasarımlar, farklı uygulamalar ve fikirlerle çıkageliyor..
 
 Ben bayağı bir zaman önce karşılaşmıştım kendileriyle, ozamanlar küçüğüm tabi=P Şaka bir yana bir süredir yazmak için zaman kolluyordum.Biliyorsunuz ki ne pahasına olursa olsun sizi her zaman farklı markalarla tanıştırmak benim görevim(süper kahraman edası) ^..^

 Bence takibe alın falan bile demeyeceğim çünkü çoktan hani linki nerede diye aranmaya başladıgınıza bile eminim..
Pick Me! e ulaşmak için; Facebook adreslerini vermem yeterli efendim şayet pazarlama departmanları olsun, müşteri ilişkileri departmanları olsun, tasarım departmanı olsun hepsine bu linkte ulaşıyorsunuz..

Türk Tasarımcı Pazarımızdan sizlere mutlu bir pazar günü diliyorum.. ^-^

Unknown

5 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

o kurbagaların guzelliği:)



begumyagci.blogspot.com

Unknown dedi ki...

harikaaaaaaaaaaaaaa

Unknown dedi ki...

begüm,ben de özellikle kurbaglıya taktım =P

Unknown dedi ki...

tuğba ben şeytanı alayım sen melegi =)

Kuzununannesi dedi ki...

cok guzelmıssss hahaha kurbaga ve melege bayıldım..bende bloguma beklerım sevgıler

http://kelebegingozunden.blogspot.com/