WeddingFest.12

Geçen haftasonu iş dolayısla orada bulunmam gerekti, iyi ki de gerekmiş =P Ne kadar güzel bir etkinlikti anlatamam.. Bütün katılımcı firmalar özenle konsept çalışması yapmış, her biri ayrı bir diyardan kopup gelmişlerdi sanki..
Özellikle butik pastacılık üzerine olan firmaların standlarına bayıla bayıla öldüm diyebilirim..
Soldaki pasta Five o'clock tasarımı.. Birbiri ile uyumlu pastalar,cupcakeler...ımmm ağzım sulanıyor hala=) Buarada her şey o kadar güzel hazırlanmıştı ki profesyonel çekimler yapmak için harika back-lerdi diye düşündüm oradayken. hepsi Pinterestlik =P
Çiçekçiliği ve süslemeyi bir arada yapan firmalar tercih sebebi..
Yummy cupcakes, LosAngeles merkezli markanın ürünleri harika bir dükkanda Caddebostankültür merkezi karşısında satılıyor..gidip görmenizi aşırı tavsiye ediyorum=*

İşte böyleydi sadece sizinle yeterli olmasa da bu fotografları paylaşmak istedim..


Unknown

7 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

çok güzel bi fuarmış:) harika detaylar var:)

Blogu yeni keşfettim pek beğendim bende beklerim:)


begumyagci.blogspot.com

Unknown dedi ki...

begüüüüm ne güzel bi nickin varmış=) geliriz tabii

MadamB Fashion dedi ki...

Düğünler artık sıkıcı değil hiç nefisss :)
madambfashion.blogspot.com

Adsız dedi ki...

wow çok lezizler yummylere çok pis takıldı gözüm:)

Unknown dedi ki...

MadamB Fashion, aynen artık düğünlere gitmek zevk bile olabilir =)

Magendiea M., bir de orada olsaydın tatmak da ayrı güzeldi =D

Kürksever dedi ki...

Çok şükür, hayatın o çalkantılı koşuşturmacalı evresini geride bıraktım:)

Unknown dedi ki...

tebrik ederim seni o zaman =) gerçekten zor bir dönem =)