Haydanhuya

 
Turk Tasarımcı Pazarında bu hafta ürünü görüp begendikten sonra Türklere ait bir marka oldugunu ögrendiğimde şok geçirmeme neden olan Haydanhuya var.. 



Tahtadan harikalar yaratılmış..ürünlere baktıkça gözüm gönlüm açıldı.. Ben ürünleri yakından görmeği çok istiyorum. Gördüğüm kadarı ile şuan online satıştalar ancak vitrinlerde görmek sergilendiği yere gitmek harika olurdu...

  

Haydanhuya'yı biz de inceleyelim diyorsanız(ki eminim): onlineSatışı + facebook + twitter


Güzel bir pazar geçirmenizi diliyorum ^..^

Unknown

3 yorum:

irem dedi ki...

çok beğendim ben de, bugüne kadar gördüğüm en yaratıcı iphone kabı olabilir dördüncü resimdeki ;)

Kürksever dedi ki...

Fikir ve uygulama olarak çok güzel, ama 4.3 inç ekranlı android telefonumu böyle bir kabın içine koyarsam artık pantolon değil şalvar giymem gerekir cebe sığdırabilmem için:)

Unknown dedi ki...

iremcim, kesinlikle katılıyorum çok güzeller =)

Çoşkun bey bizim çantamız var hop atıyoruz içine bu kap ile de koruma altına alıyoruz fıstık gibi.. size deriden bir bağcıgı olan kıılıf öneriyorum =)