Durak Dükkan beğenisi..

 Geçen hafta Durak Dükkanın 1.  yılını kutlayalım diye sahibesi çağırdı koşa koşa gittik ^.^ Burada Türk Tasarımcıları paylaşmaya gayret gösterdiğimi biliyorsunuz... Hepsini bir arada göreyim diye oradaydım tabisi..Bir süredir beğendim her markanın Durak Dükkanda satılması bir tesadüf olamaz.. Çünkü dükkan, içinde saatlerinizi harcamanız üzere tasarlanmış.. Sahibeleri tatlı ^-^ bulundugu yer ulaşılabilir..
 
 Pekii dükkan da neler var bir bakalım... Sizin için kendi elceğizlerim ile süper android telefonumla çektiğim fotoları paylaşıyorum..ama dükkan bu kadarla sınırlı kalmıyor bilesiniz..
 Özlem Akın ı uzun süredir takip ediyorum blogundan.. size de tavsiye ederim.. Kendisinin tasarımlarını dükkanın her köşesinde görmek mümkün.. çok çalışkan bir tasarımcı..
 Sol üstteki defterlerin içlerinde kapak renkleri ile uyumlu taban renklerine sahip sayfalar var =) Notdefterleri,boyama kitapları vs benim gibi kırtasiye ürünlerine bayılıyorsanız yolunuz buradan geçmeli ^..^
 AAAA burda kim varmışş =) Daha önce burada paylaştığım ve kendisinden bir bıyıklı amca cüzdanı aldığım DreamsWithBunnies :)
 Fotoğrafın iğrenç oldugunun farkındayım ancak kolyeler öyle enfes öyle güzeldi kii size göstermem gerekiyordu.. Aslı Girgin tasarımı bu kolyeler bir de çok uygun fiyatlıydı..yakında boynumda görürsünüz =)
Bu entellektüelliğimizi gözler önüne serecek olan broşlar ise Mübala dan :D
T-shirtleri kesinlikle özenle seçip koymuşlar hepsine tek tek bayıldım.. içinde çok fazla isim oldugundan oraya gidip görmeniz ellemenizi denemenizi tavsiye ederim..
Ben bu Türk işi t-shirt e bayıldım
Nihan ve Necla Satıroğlu imzalı yukarıdaki cüzdan, portföy, defterler..
Canavarlar,AngryBird ler, ilginç kukla karakterler.. Durak Dükkan Alice harikalar diyarını geçmiş durumda..
 
Gördüğünüz gibi tasarımcıları bir hayli fazla.. buraya sığdıramadıkları da var tabi ki..Ben gerçekten hayran oldum Durak Dükkan a..Sayesinde çok fazla tasarımcı ile tanışmış oluyoruz.. Burda benim anlatabildiklerim çok kısıtlı daha onlarca ürün var dükkanda ve sizleri bekliyorlar.. Gidip görmenizde fayda var gözünüz gönlünüz açılır ;)

facebuk kişisi / facebuk sayfası / twitter'ı
Adresi:
Ortabahçe Caddesi Büyük Beşiktaş Çarşısı İş yeri no: 32 {Zemin kata indiğinizde görürsünüz merdivenlere yakın zaten }

Unknown

7 yorum:

What's Next dedi ki...

ben durak dükkan'a daha hiç gitmedim inanabiliyor musuun :O en kısa zamanda uğramayı çok istiyorum, belki sana da uyarsa beraber gideriz bi gün?

ben plüm'e ve mübalağa'ya bayıldım! bir de özlem akın'a :)

öpüyorumm :-*

ozlemakin dedi ki...

^_^

goncaninsepeti dedi ki...

çok güzelmiş tanıtman iyi oldu beşiktaşa gidince pek böyle yerler olduğunu bilmeden geziydoum :)

MERVE dedi ki...

bayılırım böyle yerleri gezmeye.. yolum beşiktaşa düştüğü zaman gideceğim ..

pinkly dedi ki...

çok şeker bunlar, cıvıl cıvıl :) teşekkürler paylaşım için.

Unknown dedi ki...

ne güzel ne güzel =)

Ciiden dedi ki...

Aaa harika bi yermiş bayıldım:)

Tesekkurler,
Çiğdem