Setareh Mohtarez




 Öncelikle 2 sene uzay bilimleri okumuş olmamla bu tasarımları buraya koymam arasında bir bağ olmadıgını belirtmek istiyorum ki aslında siz de ilk elbiseyi görür görmez,bizim açımızdan giyilemez olmasına ragmen ağzınızın suyu akarak baktıgınıza eminim..Bu yüzden başarılı tasarımlara hakkını veren Girlshygirlguide takipçileri bunları da görmezden gelemezdi. Yiğidin hakkını vererek bu yazıyı da geçebilirsiniz ;) Yorum da bırakmayı unutmayın :P
sitesi: Setareh Mohtarez

 

Unknown

8 yorum:

What's Next dedi ki...

uzay bilimleri mi okudun :O vay be! :) ayrıca setareh mohtarez'in tasarımlarını ilk gördüğüm anı hatırlıyorum da dibim düşmüştü :D hele o ilk fotoğraftaki var ya, bir ömre bedel o derece :)

Unknown dedi ki...

neeee ben bunları bulmak da geç mi kaldım aman tanrım kendime çeki düzen vermem lazım =P

Grace Happy dedi ki...

ama cok guzeller ben su pembelerın ıcınde takılsam ya

Marcela Gmd dedi ki...

Wow beautiful!!!! I like it!!!
Besos, desde España, Marcela♥

Kürksever dedi ki...

Setareh Mohtarez, İranlı olmalı. Setareh yani Sitare. Mohtarez'in de baş kısmı bildiğimiz Muhtar bence. Aman Reha Muhtar'la bir ilişkisi olmasın da!

Unknown dedi ki...

Cerencim:Bende ilk elbiseyi alıp gelirim =)

Mercela; =*

Coşkun;öyle bi ilişki çıkarsa bu yazı burdan kalkar =O

Unknown dedi ki...

ahhh bana bu elbiseleri verin her gün evde oturmak pahasına giyeceğim:) nereye gideceğimi bulamadım çünkü bu elbiselerle:) galiba sokak stili devrimine ihtiyacımız var tümden:)

Unknown dedi ki...

vitrine koyarız,izleriz =)